Usein kysyttyä

FAQ

Onko teillä kivijalkakauppaa?

Aloitimme verkkokauppana ja nyt meillä on myös Shop in shop -myymälä Jyväskylän keskustassa. Pidämme Jyväskylän myymälässä myös säännöllisesti POP UP tapahtumia. Kurkkaa Tapahtumat-sivu.

Mitä toimitustapoja löytyy?

  1. Postitus: Valitse ostoskorissa toimitustavaksi ”Lähetä” -vaihtoehto, jonka jälkeen valitaan ”Postitus”. Kaikilla varastossa olevilla tuotteillamme on 3-10 arkipäivän toimitusaika. Postitamme paketit postinumeron perusteella lähimpään pakettiautomaattiin. Ostoskorista löytyy myös ”Toive noutopisteestä” kenttä. Posti saattaa muuttaa toimituspaikkaa, mikäli kohteessa on ruuhkaa. Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi saapuu tilausvahvistus. Postitus 6,90€. Yli 100€ tilaukset postitetaan maksutta.
  2. Nouto Jyväskylästä: Voit valita verkkokaupassa maksetulle tilaukselle maksuttoman noudon myymälästä (Kauppakeskus Sokkari 2krs - Melli EcoDesign) omien aikataulujesi mukaan kaupan aukioloaikoina ma-la. Vaihtoehtoisesti nouto onnistuu myös Lohikosken varastolta. Lähetämme sähköpostitse tiedon, kun tilaus on noudettavissa.

Miten kenkiä pääsee sovittamaan?

  1. Ei tiettyä kenkää mielessä: Suurin osa sesongin kengistä löytyy myymälästä (Kauppakeskus Sokkari - Melli EcoDesign), joka on auki ma-pe 10-18 ja la 10-17. Loput verkkokauppavalikoiman kengistä löytyvät Jyväskylän varastolta. Voit varata ajan varastolle laittamalla meille s-postia asiakaspalvelu@lumojalkineet.fi
  2. Sovitettavat kengät jo mielessä: Voit lisätä kengät verkkokaupan kautta ostoskoriin ja valita toimitustavaksi ”Nouda” -vaihtoehdon. Noudon yhteydessä voit sovittaa kengät myymälässä tai varastolla ja palauttaa tai vaihtaa, jos kengät ovat epäsopivat.

Miten teille löytää?

Myymälän osoite on Kauppakatu 24, 40100 Jyväskylä. Kauppakeskus Sokkari 2krs, Melli EcoDesign. Auki ma-la. Kauppakeskuksella on oma parkkihalli ja bussit pysähtyvät aivan kauppakeskuksen viereen. Matkakeskukselta on lyhyt kävelymatka Sokkarille.

Varaston osoite on Niittytie 13, 40250 Jyväskylä. Rakennus on rinteessä ja varastolle kulku on autokatoksen kautta. Auton voi pysäköidä kadun varteen tai autokatoksen eteen rinteeseen. Huom. Olemme paikalla varastolla vain ennakkoon sovitusti.  

Mitä maksutapoja verkkokaupassa on?

Käytössämme on Paytrail maksupalvelu, jossa valittavanasi on lasku- ja osamaksutavat (OP lasku, Walley, Jousto), mobiilimaksutavat (Mobilepay, Pivo, Siirto), korttimaksutavat (Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express) sekä pankkimaksutavat (kaikki yleisimmät pankit).

Verkkokauppaamme voi ostaa myös lahjakortteja. Lahjakortti lähetetään annettuun sähköpostiosoitteeseen. Lahjakortin koodi käytetään ostoskorissa ”Alennuskoodit” kohtaan.

Varastolla on käytössä myös iZettle -maksupääte eli korttimaksu.

Mitä jos sopiva koko on loppu?

Kaikki varastossa olevat kengät ja koot löytyvät verkkokaupastamme. Joiltakin jälleenmyymiltämme kenkämerkeiltä on mahdollista tehdä lisätilauksia myös kesken sesongin. Ole yhteydessä asiakaspalvelu@lumojalkineet.fi.

Tuote on viallinen / reklamaatiot:

Pyrimme tarkistamaan jokaisen lähettämämme kenkäparin hyvin. Mikäli vastaanottamasi tuote on harmillisesti viallinen tai vika ilmenee pian käyttöönoton jälkeen, ole meihin yhteydessä asiakaspalvelu@lumojalkineet.fi. Teemme parhaamme auttaaksemme sinua mahdollisimman nopeasti ja välitämme reklamaatiot kenkävalmistajille.

Huomioithan, että reklamaatio tarkoittaa tuotteen valmistusvirhettä, ei normaalissa käytössä tullutta kulumista.

 

Olen hukannut kuitin?

Järjestelmämme tallentaa sekä verkkokauppaostosten, että varastolla ja myymälässä ostetuista korttimaksuista kuitit.

Miten verkkokauppatilauksen palautus toimii?

Tuotteilla on 14 vuorokauden kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus paketin vastaanottamisesta. Palautusoikeus on voimassa vain, jos tuote on alkuperäistä vastaavassa kunnossa, käyttämätön ja tuotepakkaus on ehjä. 

Ennen palauttamista ota yhteys meihin sähköpostilla. Facebook tai Instagram eivät ole paras tapa ottaa yhteyttä palautuksissa, vaihdoissa tai reklamaatioissa. Asiakas maksaa palauttamisesta koituvat postituskulut. Palautukset tehdään Postin kautta. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Pakkaa tuotteet huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen ja laita mukaan vapaamuotoinen kirje, josta löytyy yhteystietosi, jotta osaamme kohdistaa palautuksen tai vaihdon toiseen tuotteeseen. Säilytä saamasi palautuskuitti. Hyvitämme palautettujen tuotteiden hinnan sekä alkuperäisen postimaksun 14 päivän sisällä siitä, kun palauttamasi tuotteet ovat saapuneet meille. Rahat palautuvat sille maksuvälineelle, jolla tilaus on maksettu. Maksunvälittäjänä toimii Paytrail.

Miten vaihto toimii?

Tuotteen vaihtaminen tapahtuu palauttamalla alkuperäinen tuote (kts. edellä) ja tilaamalla uusi tuote tilalle. Tilaus voidaan tehdä verkkokaupan kautta tai laittamalla meille s-postia asiakaspalvelu@lumojalkineet.fi. Vaihdettavan tuotteen palautuspostimaksu on omakustanteinen. Lähetyskulut veloitetaan vaihtotilanteissa vain kerran.