Usein kysyttyä

FAQ

Onko teillä kivijalkakauppaa?

Toimintamme pääpaino on verkkokaupassa. Meillä on ollut Shop in shop -myymälä Jyväskylän keskustassa ja pidämme sesongeittain POP UP tapahtumia eri puolella Jyväskylää. Kurkkaa Tapahtumat-sivu.

Mitä toimitustapoja löytyy?

  1. Postitus: Valitse ostoskorissa toimitustavaksi ”Lähetä” -vaihtoehto, jonka jälkeen valitaan ”Postitus”. Kaikilla varastossa olevilla tuotteillamme on 3-10 arkipäivän toimitusaika. Postitamme paketit postinumeron perusteella lähimpään pakettiautomaattiin. Ostoskorista löytyy myös ”Toive noutopisteestä” kenttä. Posti saattaa muuttaa toimituspaikkaa, mikäli kohteessa on ruuhkaa. Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi saapuu tilausvahvistus. Postitus 6,90€. Yli 100€ tilaukset postitetaan maksutta.
  2. Nouto Jyväskylästä: Voit valita verkkokaupassa maksetulle tilaukselle maksuttoman noudon Lohikosken varastolta. Lähetämme sähköpostitse tiedon, kun tilaus on noudettavissa.

    Miten teille löytää?

    Varaston osoite on Niittytie 13, 40250 Jyväskylä. Rakennus on rinteessä ja varastolle kulku on autokatoksen kautta. Auton voi pysäköidä kadun varteen tai autokatoksen eteen rinteeseen. Huom. Olemme paikalla varastolla vain ennakkoon sovitusti.  

    Mitä maksutapoja verkkokaupassa on?

    Käytössämme on Paytrail maksupalvelu, jossa valittavanasi on lasku- ja osamaksutavat (OP lasku, Walley, Jousto), mobiilimaksutavat (Mobilepay, Pivo, Siirto), korttimaksutavat (Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express) sekä pankkimaksutavat (kaikki yleisimmät pankit).

    Verkkokauppaamme voi ostaa myös lahjakortteja. Lahjakortti lähetetään annettuun sähköpostiosoitteeseen. Lahjakortin koodi käytetään ostoskorissa ”Alennuskoodit” kohtaan.

    Varastolla on käytössä myös iZettle -maksupääte eli korttimaksu.

    Mitä jos sopiva koko on loppu?

    Kaikki varastossa olevat kengät ja koot löytyvät verkkokaupastamme. Joiltakin kenkämerkeiltä meidän on mahdollista tehdä lisätilauksia myös kesken sesongin. Ole yhteydessä asiakaspalvelu@lumojalkineet.fi.

    Tuote on viallinen / reklamaatiot:

    Pyrimme tarkistamaan jokaisen lähettämämme kenkäparin hyvin. Mikäli vastaanottamasi tuote on harmillisesti viallinen tai vika ilmenee pian käyttöönoton jälkeen, ole meihin yhteydessä asiakaspalvelu@lumojalkineet.fi. Teemme parhaamme auttaaksemme sinua mahdollisimman nopeasti ja välitämme reklamaatiot kenkävalmistajille.

    Huomioithan, että reklamaatio tarkoittaa tuotteen valmistusvirhettä, ei normaalissa käytössä tullutta kulumista.

    Olen hukannut kuitin?

    Järjestelmämme tallentaa kuitit.

    Miten verkkokauppatilauksen palautus toimii?

    Tuotteilla on 14 vuorokauden kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus paketin vastaanottamisesta. Palautusoikeus on voimassa vain, jos tuote on alkuperäistä vastaavassa kunnossa, käyttämätön ja tuotepakkaus on ehjä. 

    Ennen palauttamista ota yhteys meihin sähköpostilla. Facebook tai Instagram eivät ole paras tapa ottaa yhteyttä palautuksissa, vaihdoissa tai reklamaatioissa. Asiakas maksaa palauttamisesta koituvat postituskulut. Palautukset tehdään Postin kautta. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

    Pakkaa tuotteet huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen ja laita mukaan vapaamuotoinen kirje, josta löytyy yhteystietosi, jotta osaamme kohdistaa palautuksen tai vaihdon toiseen tuotteeseen. Säilytä saamasi palautuskuitti. Hyvitämme palautettujen tuotteiden hinnan sekä alkuperäisen postimaksun 14 päivän sisällä siitä, kun palauttamasi tuotteet ovat saapuneet meille. Rahat palautuvat sille maksuvälineelle, jolla tilaus on maksettu. Maksunvälittäjänä toimii Paytrail.

    Miten vaihto toimii?

    Tuotteen vaihtaminen tapahtuu palauttamalla alkuperäinen tuote (kts. edellä) ja tilaamalla uusi tuote tilalle. Tilaus voidaan tehdä verkkokaupan kautta tai laittamalla meille s-postia asiakaspalvelu@lumojalkineet.fi. Vaihdettavan tuotteen palautuspostimaksu on omakustanteinen. Lähetyskulut veloitetaan vaihtotilanteissa vain kerran.