BLACK WEEK 21.-27.11.2022 KAIKKI JONAP JA FRODDO PALJASJALKAKENGÄT -15%! Alennus aktivoituu automaattisesti kassalla. Lasten suositusten mukaiset kengät postituksella tai nouto Jyväskylän varastolta.
BLACK WEEK 21.-27.11.2022 KAIKKI JONAP JA FRODDO PALJASJALKAKENGÄT -15%! Alennus aktivoituu automaattisesti kassalla. Lasten suositusten mukaiset kengät postituksella tai nouto Jyväskylän varastolta.
Ostoskori 0

Käyttö- ja maksuehdot

KÄYTTÖ- JA MAKSUEHDOT

Tilaamalla verkkokaupasta hyväksyt alla olevat käyttö- ja maksuehdot.  Ehdot voimassa 24.5.2021 alkaen. Tuotevirhe-osio päivitetty 26.9.2021. Toimitusehdot päivitetty 29.11.2021. Toimituskulut päivitetty 7.3.2022.

Verkkokauppa

LUMO jalkineet (3190814-2) Niittytie 13 40250 Jyväskylä myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille (Suomeen ja EU-alueelle). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Yhteyshenkilöinä Essi Jokipalo ja Leena Airaksinen asiakaspalvelu@lumojalkineet.fi

Tuotteet, hinnat ja tilaaminen

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisävero (24%). Tuotteiden hintaan lisätään toimitus- ja pakkauskulut 6,90 euroa/tilaus, mikäli tuote postitetaan. Yli 100€:n tilauksissa toimitus on maksuton. Nouto Jyväskylän varastolta maksuton. Tilaukseen ei tule muita kuluja. Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö PayTrail-kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksutavat ja -ehdot

Maksu PayTrailin kautta, jonka kautta käytössäsi erilaisia maksutapoja.

  1. Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki
  2. Lasku- ja osamaksupalvelut: Collector ja Jousto
  3. Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Eurocard ja Diners Club
  4. Mobiilimaksaminen: suosittu MobilePay

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 

Toimitusehdot

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Kauppasopimus on sitova ja se tulee voimaan, kun tilaus on käsitelty. Pidätämme oikeuden hintojen, sekä tilaus- ja toimitusehtojen muuttamiseen tilauskohtaisesti. Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla.

Alle 18-vuotiaat voivat tilata ja ostaa tuotteita verkkokaupasta vain huoltajan suostumuksella. Huoltajan nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite tulee aina olla mukana tilauksessa. 

Kaikilla varastossa olevilla tuotteillamme on 3-10 arkipäivän toimitusaika. Tilattavat tuotteet toimitamme heti, kun ne saapuvat meille. Kengät postitamme pakettina. Postitamme paketit postinumeron perusteella lähimpään pakettiautomaattiin. Voit myös laittaa toivetta toimituspaikasta sähköpostitse. Posti saattaa muuttaa toimituspaikkaa, mikäli kohteessa on ruuhkaa. Voit myös noutaa tilaukset suoraan varastoltamme Jyväskylän Lohikoskelta erikseen sovittuna aikana. 

Pidätämme oikeuden asiakkaan tilausten yhdistämiseen, jos asiakas tekee useita erillisiä tilauksia. Jos haluat järjestää tilauksen toimituksen myöhemmäksi tai jos tilatut tuotteet tulee toimittaa eri aikaan, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme etukäteen tai heti tilauksen jälkeen.

Tuotteen palautusoikeus

Tuotteilla on 14 vuorokauden kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus paketin vastaanottamisesta. Palautusoikeus on voimassa vain, jos tuote on alkuperäistä vastaavassa kunnossa, käyttämätön ja tuotepakkaus on ehjä. Asiakas maksaa palauttamisesta koituvat postituskulut. Palautukset tehdään Postin kautta. Hyvitämme palautettujen tuotteiden hinnan 14 päivän sisällä siitä, kun palauttamasi tuotteet ovat saapuneet meille.

Jos paketti palautuu meille hakemattomana, perimme lunastamattoman paketin kulu- ja käsittelymaksut (20 euroa/tilaus) asiakkaalta. Tämä summa vähennetään asiakkaalle palautettavasta summasta automaattisesti. Huomioithan, että paketin jättämättä hakeminen ei ole palautus! 

Ennen palauttamista ota yhteys meihin sähköpostilla. Facebook tai Instagram eivät ole paras tapa ottaa yhteyttä palautuksissa, vaihdoissa tai reklamaatioissa. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia!

Pakkaa tuotteet huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen ja laita mukaan vapaamuotoinen kirje, josta löytyy yhteystietosi, jotta osaamme kohdistaa palautuksen tai vaihdon toiseen tuotteeseen. Säilytä saamasi palautuskuitti. Rahat palautuvat sille maksuvälineelle, jolla tilaus on maksettu. Maksunvälittäjänä toimii PayTrail.

Paikan päältä varastolta tai pop up-päiviltä ostetuissa tuotteissa ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta eikä näihin ostoihin sovelleta verkkokaupan ehtoja. 

Vaihto

Tuotteen vaihtaminen tapahtuu palauttamalla alkuperäinen tuote (kts. Tuotteen palauttaminen) ja tilaamalla uusi tuote tilalle. Huomaa kuitenkin, että vaihdettavan tuotteen palautuspostimaksu on aina omakustanteinen. Tuotteiden lähetyskulut veloitetaan vaihtotilanteissa vain kerran.

Noudatamme valmistajan tai maahantuojan määrittelemiä takuuehtoja.

Tuotevirheen korjaaminen

Jos toimitettu tuote on virheellinen, ole yhteydessä meihin ja korjaamme tilanteen. Kovasta käytöstä johtuva kengän kuluminen (kuten esimerkiksi potkupyöräily, kivillä kiipeily tai keinuessa kengän kärjillä jarruttaminen) eivät ole tuotevirheitä.

Väärä osoite

Jos asiakas on täyttänyt tilatessa osoitetiedot tai puhelinnumeron väärin, eikä posti osaa jakaa tilausta oikeaan osoitteeseen, LUMO jalkineet ei ole korvausvelvollinen.

Viivästynyt toimitus

Jos tilauksesi on viivästynyt yli viikolla odotetusta toimitusajasta, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Teemme selvityspyynnön ja katoamisilmoituksen Postille.

Vastuunrajoitus
LUMO jalkineet ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.